46 saker om mig

sorry för alla mobilpixxxxs

1. Vem är din bästa vän? många, men närmaste är nog Hanna, Carro, Amela & Ossian
2. Vilken färg har du på dina trosor just nu? Svarta
3. Vilken färg har du på din BH just nu? Svart
4. Vilket är ditt favoritnummer? ähm, ingen aning?
5. Vad var det senaste du åt? kvarg med frukt & bär + cola zero
6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? svart, fett coolt finns de ens? xd
7. Hur är vädret just nu? solnedgång i think
8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Hanna
9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Klädstilen
10. Favorit TV-program? Vänner, modern family, himym, 
11. Har du några syskon? Ja, en lillasyster + lillebror
12. Längd? ingen aning, inte över 1.60 tror jag :p 
13. Hårfärg? ljusa slingor i råttfärgat hår :-) skya
14. Ögonfärg? grön/brun tror jag 
15. Använder du kontaktlinser? nope
16. Favorit högtid? Räknas min födelesdag/skolavslutning? annars typ julafton 
17. Favorit månad? juni/juli
18. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? Ja, flera gånger 
19. Vilken var den sensate filmen du såg? någon på netflix, ingen aning.
20. Favoritdag på året? Min födelsedag...?
21. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Tror faktiskt det. :)
22. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Jajamän! 
23. Kramar eller kyssar? Kyssar
24. Choklad eller vanilj? vanilj
25. Har du tatueringar? Nej men om några år :D 
26. Vad lyssnar du på just nu? min spellista (skönaste listan. )
27. Är du kär i någon kändis? Justin bieber, Joel Kinnaman<33333333333
28. Vilka böcker läser du just nu? Jag har inte läst en bok sedan jag gick i sjuan typ.
29. Piercingar? öronen & snart naveln :D 
30. Favorite movies? Många. 
31. Ditt favoritfotbollslag? Inget.
32. Vad gör du just nu? Skriver det här...? & skriver med min pojkvän
33. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Inga alls :(
34. Hundar eller katter?  katter lätt
35. Favoritblomma? Typ vita rosor? de är asmegafint
36. Har du blivit påkommen göra något du inte får göra? neeee ;)))
37. Har du en bästa kompis i det motsatta könet? Ja
38. Har du älskat någon nångång? Ja?
39. Vem vill du träffa just nu? Min pojkvän
40. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Ja, jag går ju fortfarande i skolan
41. Har du någon gång skjutit med en pistol? Nä, men typ min högsta dröm 
42. Gillar du att flyga med flygplan? Nje, inte efter i år då jag har inte trauma.. 
43. Höger eller vänster-hänt? höger
44. Hur många kuddar sover du med? Haha, en avlång som tar upp hela sängen typ + 3 andra hehe
45. Saknar du någon? Ja!!!! Min pojkvän
46. Lyssnar du på radio? Aldrig, hatar Rix FM å allt sånt. sorry sorry



maj nejm es krjuhstina mcewans    •  

YOU ARE PRJETTY krjuam










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se