5 personer som inspirerar mig


Michaela ''keela'' Nilsson. För att hon driver en grym blogg, har en egen stil & vågar stå upp för sig själv. Hon är lite annorlunda mot de andra bloggarna och det är det som gör att jag gillar henne så mycket, hon har nyligen flyttat till LA och det inspirerar mig att också göra något liknande. 



Ida Warg. För att hon inspirerar mig att leva hälsosamt & försöka må bra innefrån och ut. Hon kommer med bra recept på hennes blogg och grymma övningar! 



Lina Flodins. För att hon fotar så grymt bra och har inspirerat mig mycket inom foto. 



Elin BjörkanderMin kusin, för att hon har gjort så många bra saker och alltid velat vara som henne när jag vart mindre och inspirerat mig om många saker i livet.



Justin Bieber.  GRYM PERSONLIGHET & visar att han bryr sig om andra och är bara en sån himla underbar person. Sjunger så grymt bra & gör bra saker i livet vilka andra inte verkar se. 


Matilda    •  

sv; Tack! :) Va gärna med i veckans blogg! :)

Många av dessa människor inspirerar mig också, grymma är dom!










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se