Eminem för alla tillfällen

 
Eminem funkar i alla tillfällen, när jag är arg, ledsen, glad & överlycklig. Att bara rappa lite halvdåligt till hans låtar, åh. Alla liv har sin ups & downs (haha säger man så?) å mitt liv är lite svajigt just nu, haha. Va töntigt. Nej men tänkte att de kunde va lite skönt att skriva av sig? Jag har nästan precis blivit singel och de är klart de är jobbigt för alla med breakups.  Förlåt för min ylvasvengelska men de finns inget bra ord för det på svenska, så... jaaa. Men med tiden blir de bättre, men jag är så grymt tacksam över alla mina vänner & man ser vilka som faktiskt bryr sig & frågar om man mår bra eller får en på bättre humör. Det är toppenbra :D hahah nej men är grymt tacksam för alla mina vänner jag har. GRYMT!
 
Igår hängde jag med Hanna & Oskar, gick på 45 minuter cardio walking pass & sen sov Oskar hos mig. Fick en ny kopp av honom för att min blivit snodd i skolan haha & även en älg för jag sagt att jag känner mig ensam. Alltså, världens bästa bror typ? Nej men han är allt en bra vän, hade en asmys kväll & kände mig inte så ensam längre. Imorgon är det FREEDAG & jag är astagg på fekkee och umgås med härligt folk. 

Efter skolan drar ja t Poooooontus & fixar lite mer för festen jao,ska även bli skönt att hänga med nån. IGEN. Men sen drar jag ut och träffar Amela på kvällen för att snacka, BEHÖVLIGT. Sen blir de sova ensam & umgås med familjen. Tror jag behöver det också! kramis, hejsvejs











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se