KARMA

Va äre som ens har hänt? Asså antingen så kommer jag få massa tur när jag blir frisk eller så har jag gjort nått riktigt dåligt för just nu sitter jag uppe 01.51 och kan inte sova för att jag gjort illa trumhinnan på nått vänster. Det finns verkligen ingenting som går bra nu. Jag missar skolan mer och mer, jag blir typ sjukare och nu detta som gör att jag inte får någon sömn. Tänker liksom bara, när ska de vända!?!?
 
Man skulle kunna säga att jag vart borta en månad från skolan mer eller mindre. Jag har vart sjuk i snart två månader och jag är inte heller på någon bättringsväg inte. JAG SERIÖST PALLAR INTE MER. Jag orkar inte vara uppe på natten för jag mår så dåligt att jag inte kan sova. Jag vill inte missa mer i skolan. Jag blir så uttråkad hemma så jag VILL till skolan!? Om jag står upp förlänge eller kanske flänger omkring i köket för att göra min frukost så blir jag helt kallsvettig och huvudvärken kommer snabbt.
 
Förlåt men jag var tvungen att tycka synd om mig själv. Nu ska jag kolla serier och HOPPAS PÅ GUD att värken i öronen går över så jag tar mig igenoom denna natt. haaaaaaaaare
 
Paow och Eric vann ju ph igååååår, de va fan bra och ingen släppte kulan. Heho så desperat jag är för PH alltså... haha











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se