JAG DÖR ....

...för detta är så snyggt, alltså i sommar ska de sitta en sleeve på armen!! 
 
Hola guys. Livet rullar på, tar tag i skolan igen och gör mitt bästa. Jag har mycket att göra men jag kommer sakta men säkert i kapp. Men de är väll de ända som är lite jobbigt just nu. Annars är livet ganska bra alltså, har världens bästa pojkvän som jag är så kär i och vi kan inte släppa varandra för mer än en dag. Jag klarar mig inte utan honom alls alltså, vi bor typ hos varandra och det är najs. Möjligtvis en lägenhet på G så där kommer jag bo 50% av min tid om inte mer ;) Nu har jag slutat vilket är superskönt! Ska gå mot bt och träffa pojkvännen och sen åker jag hem till honom och stannar sedan där. 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se