nervööööööös

 
Hejsan och soorriiiii för en gammal bild, men har inga just nu så tänkte varför inte lägga upp denna tjusiga bild på mig och hanna IGEN :--) Skolan idag har vart ganska tuff och har fortfarande ganska mycket saker att hinna klart idag... Då kommer finaste pojkvännen med Aloe Vera, kex choklad, halstabletter och tuggummiiiiiiiiiiii. Asså dör vad söt! Nu är det bara en lektion kvar och jag börjar bli feeeettt nervös för efter skolan har jag en jobbintervju & vill ha jobbet SÅÅÅÅÅÅ BAD. Men ska va övertrevlig och vara snäääääällast i världen. Ja håller verkligen alla tummar för mig o jag berättar mer om detta om de går bra! Jag ska nu fixa klart lite tråkigt arbete och försöka att inte bli mer nervööös :--) haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaade
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se