Helgen!

oj så mycket selfies.....
 
Hejsan mannar! 
hur är livet? mitt liv vet jag inte riktigt, de är mycket som händer på samma gång och för lilla mig så är de väldigt ovanligt så vet inte hur man ska hantera det? Men yoooo livet går vidare. Denna helg blev roligare än väntat faktist, skulle inte göra ett skvatt. Men det slutade med att jag drog till pontus och krökade & efter det spenderade jag halva natten med Rebecca & Melinda. Träffade lite folk innan jag var tvungen att dra hem :/ Men hade en askul fredag iallafall. Lördagen spenderades med Carro och middag med vår mammor, de va så myyyys. Sen drog vi ut på kvällen och träffade massa männish. Söndagen var ganska slapp, träffade min pappa & helene å följde med Beccis & Melinda å åt lunch osv. Blev en mycket bättre helg än väntat!! Nu ska jag fortsätta kolla roliuga saker på de så kallade internetet, HAAAAAAAAAAAAAAADE
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se