Rackarlife s4

två snapshots från rackarlife videon. sparade bara för att ja är kär i niklas och för de va så cool bild.
 

HOLA M8S.
Va händer? Sitter i skolan som förövrigt suger. Försov mig även imorse vilket resulterade ingen frukost vilket hanna inte heller hade ätit så efter första lektionen så drog jag, hanna & oskar till lilalådan och köpte maaaaaaaaacka. Igår pluggade jag som aldrig förr för ett historiarprov som är på torsdag, jag kan ingenting och måste plugga som ett as för jag är så jävla trög o inte ens fattar frågorna haha :--) LAJVET. 

Jag vet inte ens vad ja vill få ut från mig, så känner detta inlägg är ganska onödigt men de är kul och skriva såaatteeeee
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se