Update: life.

 
ASSÅ HADE BÄSTA KVÄLLEN I FREDAGS, alltid, ALLTID, lika kul med dessa pojkar + fler såklart. bearpong, bodyshots, bra musik, springa hit och dit, pauser på balkongen osvosv. Hade otroligt najs faktiskt!! Inte lika najs när jag och Hanna skulle upp 8 nästa morgon för att åka på matteläger hos hennes kusiner :--) Var sjukt trött och sliten men med lite sömn i bilen och soffan så löste de sig. Blivit en aning smartare också!! 
 
Nu diggar jag hhhhhöööööööööög musik och är lite tagg på livet och ja, de är väll typ det. Ska försöka planera lite i min fina kalender för veckan som kommer så haaaaaaaaaaare, hejsvejs
 
 
Fick även en fråga som jag svarar på här!
Det gjorde jag och jag minns inte alls va kostade för att min kära mor betalade det, men gå in på deras hemsida så får du se deras priser just nu! http://www.medley.se/
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se