Min lyckligaste stund 2014

Har haft många helt underbara dagar 2014 men jag måste nog säga att kvällen innan 2015, det var nog den bästa på hela året. Alla var så taggade, glada och bara spred massa glädje omkring sig. Jag har nog aldrig skrikit och sjungit så mycket i mitt liv. Jag var så euforisk. Jag, Hanna och Carro bah grät och grät tillsammans, vi sa att vi älskade varandra 100ggr och allting var perfekt. Jag fick min första nyårpuss och allting var perfekt. Stunden vi var på vallarna och klockan slog 00:00, asså det är så sjukt, det var som att vänta på att någon känd artist ska komma ut på scenen på en konsert. Nej men jag hade en för jävla bra start på 2015 och jag tackar gud för att allting blev som det blev och jag vet inte, men är så tacksam över hela jävla kvällen och över alla underbara människor jag fick fira in det med!! Även att fira nyår med det jag älskar mest över allt på hela jorden, de var nog de bästa av allt + min att mina allra bästavänner var på samma ställe klockan 00:00! PUSS, KRAM, JAG ÄLSKAR ER SÅ JÄVLA MYCKET OCH TACK FÖR NI GJORDE NYÅRSAFTON TILL DEN BÄSTA PÅ 17ÅR! ILY<3333333333333333333333333











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se