Ny vecka!

Mysoutfit igår
 
Heyyyyy guysss! Igår kom äntligen pontus hem, han va  på dh i 4 dagar så saknade han ganska mycket. Men han kom på morgonen och hela dagen har vi bara myst och haft det trevligt. På kvällen duschade vi och kände mig så himla fräsh efter, absolut bästa känslan (förutom känslan efter man tränat). Sen la vi oss och kollade vidare på Prison Break. Alltså jag kan inte beskriva hur spännanade och hur FUCKING bra det är. NI MÅSTE KOLLA PÅ DET!! Alltså jag kan inte sluta kolla, och är så nervös för allt och hur han ska hinna dit och dit osv.
 
Men nu är de ny vecka och HOPPAS på gud att jag snart får träna, iallafall börja lite denna vecka. Ska även till Nordic Wellness för att fixa med grejer om eventuellt jobb! Har även ett annat jobb på gång MÖJLIGTVIS, de går bra nu!! Är taggad på en ny vecka och må braaaaaaa :D haade
 
ikväll är de PH, MISSA INTE. För om jag gör det måste jag ta livet av mig :-)
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se