SOMMAREN...


Asså fy i helvete vad jag saknar sommaren, mitt blonda hår, vara brun, GÅ RUNT I SHORTS. Alltså sommaren äger såååå mycket mer än vad vintern gör. Alltså vintern är ju typ bara bra på sportlovet då man åker snowboard men fan heller att den är bra annars. ASSÅÅÅÅ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. Ska även lägga undan pengar så jag verkligen kan slinga håret till sommaren. 
 
Kommer ihåg denna dag sååå mycket, de var någon sorts kräftskiva brevid vallarna typ och det var så mysigt. Hannas familj, carros familj och min familj var där och hade det asnajs. Vi stack sedan till slottet och fotade massa. ALLTSÅ FUCK VINTERN, ge mig sommar!!!
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se