Fredag!

Ett hemmapass med kettlebells efter pwn
 
Hejsan folk, idag har de vart ett kort dag i skolan som alla fredagar vilket jag tackar gud för! Stack hem och gjorde lite kaffe & drog sedan ut på en pw som var hur länge somhelst sen kändes det som. Det är sjukt hur fort man glömmer hur jävla skönt det är att gå ut och gå så varannan morgon innan skolan ska jag ut i skogen och vandra och det kommer verkligen påverka mitt humör och även få mer ork, tagga!

Nu sitter jag på mitt rum och ska städa lite och sen gibba lite lol med my friendos vilket va typ några dagar sen så de behövs, haha omg tönt jag är. Men helgen, jaaaa. Ikväll blire chill och umgås med la familia. Imorgon drar jag å mamma upp till stockholm för att gå på ''allt för hälsan''-mässan & jag taggar extremt mycket då de kommer vara flera kända pt's som jag vill träffa, få goodiebags & smaka massa olika saker! Haha det var riktigt kul&mysigt förra året med Elin & sören så det blir de väll denna gång med. Nu ska jag skicka iväg lite mail innan jag startar lol. HAAAAAAAAAAAAAADEEEE
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se