Lajvet

Gårdagens halloweenfest, förrgår var vi vita änglar, igår var vi mörka änglar för er som inte ser det. Jag diggar även robin fina rosa hår som inte blivit borstat på flera åååår :--)
 
Hade en asfett kväll igår, massa härliga männish & nya männish haha. Hade de verkligen askul tills festen blev avbruten och alla va tvunga att sticka, men vi går inte in mer på det utan vi fick skjuts från arnö till stan. Så jag, hanna & robin stack till kebabhouse och vi var så hungriga så de va nog den godaste kebaben vi ätit i hela världshistorian tyckte vi då. Vi satt på kebabhouse ett tag och väsnades innan vi hittade min fucking cykel som hade blivit snodd så vi tog med den hem så nu har jag tillbaks min cykel!! Grymt skönt, sen stack jag och hanna hem till mig och hade lite snack med mamma vilket var asmysigt. Sen la vi oss och vaknade vid 12 kanske. Nu kommer snart min släkt för att fira min syster så de ska bli myyyyys. Orkar inte tänka på tanken att de är skola på måndag, har verkligen inte tänk så långt och kom på igår att de är fan inte långt kvar till skolan.... USCHHHHHH. Känns som jag fortfarande är lika skoltrött som jag var innan lovet, men nu jävlar tar jag tag i skolan, träningen och RUTINER!! haaaaaaaaaaaaade
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se