ny nikonkärlek


Jag har alltid vart fäst vid canon, men jag tror jag ändrat mig. Tycker det blir lite bättre kvalle med nikon i slutändan. Svårt att förklara men nikon är fortfarande väldigt främmande för mig och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera allt än, men jag lär mig. Har använt skolans d5100 + 50mm 1.8 objektivet och de är riktigt kul att exprimentera! Jag ska spara mina pengar och banne mig köpa denna för den kan både filma och har vridbarskärm vilket jag velat ha lääääänge. 

Någon som ni vet som vill köpa lite canon tillbehör? 
- canon ef 50mm f/.18
- telezoom
- etern blixt
- kameraväska
- filter 
 
HÖR AV ER - [email protected]
 


Elin    •  

Jaaaag kanske vill

Alexandra Eriksson / Design & Foto    •  

Vad är det för blixt samt väska? :)










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se