Ommöblering

 
Denna söndag har vart så skön, vaknade hemma hos pontus och drog sedan vidare till gymmet. Efter det blev jag på möblera om/städa humör så nu är det typ asmysigt i mitt rum vilket jag aldrig velat att de ska vara, men grymt mys med lite mys till höstmörket. oj mycket mys... Men nu sitter jag och lyssnar på musik, dricker te och äter mandariner. Min kamera har förövrigt gett upp på livet så har ingen kamera för tillfället viket jag bara vill ta livet av mig för jag måste ha en kamera hemma... Ska försöka låna skolans kamera ett tag så får vi väll se. Jag är även pankare än pankast så de blir ingen ny kamera på ett tag.... :(
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se