Alldeles för mycket fest å tankar

 
Mitt liv alltså, alldeles för mycket fester varje helg men dock lika jäääävla roligt varje gång!! Sen händer de massor med saker i mitt liv som jag inte är så bra på att ta hand om. Men gårdagen, asså så jäääävla lyckad. Jag är så glad för allt som hände och för jag har världens bästa polare. Festade järnet i stenkulla och försökte trängas i en liten etta och sen runt 2/3 kanske så drog vi till Jonte och chillade där tills alla typ däcka och vi var tvungna att GÅ hem till mig. Usch så kallt o jobbigt de va haha.  Hanna & jag kom hem vid halv sex ungefär och jag sov ända till 3 (REKORD!!!) och idag har jag bara chillat den tiden jag vart vaken och stack sedan till amela för att fira henne med charlotta vilket var supermys. 

Kom hem för en stund sen och är svintrött o alldeles för mycket tankar i mitt huvud. Jag vet inte varför jag tänker så mycket men de är alltid nått som de finns att tänka på. Jag vill så mycket och ibland lite för mycket. Jag pallar inte att livet ska va jobbigt, fast de kanske inte är de men jag tänker jävligt mycket denna period. Men jag vet inte riktigt, därför hamnar bloggen lite efter och inte uppdateras. Nej men nu ska jag sluta va så dramatisk och sova. De behöver jag då jag och hanna kom hem halv sex somsagt. 
 


inte petter    •  

snygg jävla kille längst ner till vänster

Svar: Jamen verkligen, ett riktigt kap
ebjorkander.blogg.se










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se