ALOE VERA- Vilken är din favorit?

 
NOBE's aloe vera är nog den godaste & bästa drycken jag druckit. Jag har tillochmed blivit beroende kan jag tro, det blir nog alltid minst en om dagen och jag känner att det är en mycket bra dryck för till exempel för mig som går i skolan och sitter på lektionen och kanske börjar bli lite hungrig men kan inte äta för man inte tagit med något eller så. Då är en aloe vera perfekt, dem är ganska mäktiga på det sättet men ändå så himla lättdruckna och goda. 

Min absoluta favorit är verkligen mango (av dom jag testat hittils) och det är verkligen som mitt godis, jag dricker den helatiden. Om ni inte testat så testa!! Jag älskar dom så grymt mycket. Men tycker även alla är supergoda, VILKEN ÄR ERAN FAVORIT? 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se