Gamer



Ajemän, jag har blivit en liten gamer. Även fast jag fortfarande inte kan allt så ska ja bli bäst i världen. Haha skyyyy, nej men hanna och jag taggar dreamhack nästa år så de lär vi va fett bra. 
 
Dagen idag, gick första lektionen sen drog jag hem för jag mådde kasst. Drog hem och sov i några timmar, sen kom pontus o tog hand om mig, fett gullig. Hjälpte mig att städa osv, chillade och lirade lite innan jag lagade mat med min syrra. Sen hämtade brolle, pontus & felix upp mig och vi drog t citygross som vanligt och va sedan lite olagliga. Haha nej men typ dog i bilen för brolle kör som en jävla kratta, hahahahah. Dör bara av att tänka på det ;) Men kände ändå efter att de inte var så bra att dra ut och härja med dom då jag mådde kasst efter det. Blir nog en till dag hemma och plugga för torsdagens 2 prov... Men nu ska jag tagga sova och sen typ chillaaaaaaaaaaaaaaa, HAAAAAAADE
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se