Jag och torsdagar går inte ihop


En dag som jag riktigt gärna skippa är torsdagar, seriöst värsta dagen i skolan. Inga mediaämnen och massa fokus på lektionerna, är så trött efter just torsdagar. Men när skolan är slut är de jävligt skönt för då vet man att de är fredag imorgon och endast 2 lektioner som vanligt :D Efter skolan köpte jag och hanna lite choklad för de va vi värdiga efter denna dag + att de regna vilket sabba mitt humör helt! Men kom hem chilla lite och sen hämtade pojkarna upp oss och vi åkte t citygross och köpte nödvändiga saker, haha tönt ja är. Men nu är jag hemma och jag ska laga lite mat till min mamma som har migrän :(
 
Imorgon är inte så mycket bestämt ska till min pt med mamma och träna igenom våra pass vi fått av henne sen på kvällen blir de förhoppningsvis fest!! :D Astaggad, och på fredag blir de lite mindre fest för amela då hon fyller 17 snart, Wiihoo. Fullspäckad helg som jag verkligen ser framemot :D hejsvejssss











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se