L A J V E T

 
Vad händer jao? Jo livet leker och jag typ älskar livet. haha nej jag vet inte men har ny vana och drar till city gross varje kväll med dessa dudes och några fler. De är fett najs, och stammisar :) Jag har även färgat håret svart, omg. En liten emotjej har jag blivit, haha. Nej men kände att jag tröttnat på mitt gamla jag och behövde ny färg, de är väll typ så jag känner när jag tröttnar på mig, då blire ny färg i håret. Fick även höstlov idag så livet är verkligen på topp! & imorgon taggar jag ullared med pappa, helene, frida och amanda. De ska bli riktigt mys även fast jag inte har så mycket para. Men ässschhhh. Söndag blire lan hos pontus med hanna och petter. De ska bli fett najs de med. Sen börjar veckan och har ett antal fester att se framemot och jag är riktigt taggad på hela jävla höstlovet!!
& de är väll typ såhär jag ser ut nu :--) rebell.
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se