tgif

 
Det är fredag och jag har redan slutat, wiiiihooo. Hade världens fuldag så när jag kom hem så plattade jag håret och kände för att testa mittbena. Haha vet inte än om jag ska ha de eller inte, känns så ovant men de är bara att vänja sig. Livet är hårt när man ska välja att ha snebena eller mittbena, fy för den leve. Haha skyyaaa, de är fredag så jag är på ganska bra humör. Även fast ja inte har nått inplanerat så ska de bli lite skönt att va ensam, städa, göra ansiktsmask & bara ha lite metime. Även hänga lite med min familj om dom känner för de, man vet aldrig. Nu ska jag dunka musik och snapa med alla männish som vill.
 
Adda mig på snap om du inte ska göra något denna fredag heller så kan vi ha kul :-) EBJORKANDER heter jag så addaaaa!!! 
 


hej =)    •  

Du är riktigt snygg!

Svar: Nämen tack :)
ebjorkander.blogg.se










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se