Vardagslyx & idaag.

 
HOLA, det är måndag. Det suger ganska hårt faktist. Fast denna vecka kommer bli liiiiite rolig, imorgon träffar jag carro å sen sover hon här. Sen är vi lediga på onsdag och torsdag så då sover jag hos hanna, å sen sover ja möjligtvis hos rebecca på torsdagen. Så ska träffa lite männish och snacka och hare bra, måste hinna träffa Amelisssss denna vecka och snacka. Har massa att snacka med denna vecka, alltid lika skönt & trevligt med trevligt folk. Denna helg händer dock ingenting, ska passa min lillebror på fredagen :DDDD men annars blir de nog ta lugnt denna helg och kanske bara va med mig själv?? lonleyboy?!?! nej men tror jag kan behööööva det. Nu måste jag rusa för Pontus å brolle kommer å hämtar mig så drar vi t arnö. Stannar även där över natten så kommer knappt va hemma eller ensam denna vecka :DDD förutom helgen, men blir kanske behövligt då. hejsvejs 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se