Applegalen


När jag tänker vad jag skulle göra utan min mobil, seriöst jag vet inte det? Det är helt sjukt vad jag är beroende av den..... Herrejesus. Skulle ha en lånartelefon nångång i 2 veckor, seriöst jag pallar inte ens det? Jag bröt typ ihop. Det är pinsamt alltså. Nej men har blivit beroende av paddan också på senaste tiden, så sjukt skönt att kunna använda den & supersmidigt. Nu är det så att vi redan har en hemma & sen har mamma fått 2 stycken till ipads till hennes jobb så vi har alltså 3 paddor hemma som vi använder. Vi är även 3 stycken i denna familj så det är perf! 
 
Nog om det, jag har inte vart i skolan speciellt mycket denna vecka. Måndagen så slutade vi bara relativt tidigt, tisdagen gick jag bara på matten för att inte missa nått viktigt sen stack jag hem för att ha en vilodag, plugga ikapp lite osv. & idag mådde jag kasst när jag vaknade så blev hemma sjuk.... Dessa dagar har verkligen vart sköna, då jag VERKLIGEN behövt vila upp mig. Jag tar även sovmorgon imorgon (inte för att jag vill utan för att jag måste, haha) då jag måste va hemma för att vänta på en leverans. Det var inga direkt bra tider när dom kunde leverera så de fick bli såhär, men är ändå riktigt exalterad på vad jag ska få, ni får även se snart!! :D Wihoooooo. 
 
I helgen drar jag & min underbara släkt till ett ställe där vi inte vet vart, de är endast mormor & morfar som vet. De har vart som en liten överraskning, så alla i släkten har fått ett sms varje morgon med några bokstäver och imorgon kommer vi få de sista & då ska vi försöka klura ut vad stället heter vi ska till. Jag älskar att dom är så påhittiga och gör sånnahär saker, grymt kul! Jag älskar min släkt & har alltid kul med dom, så det kommer bli en toppenhelg för den delen. Nu blev de ett långt inlägg, men de va skönt att skriva av sig, hejsvejs
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se