Kolmården & Vildmarkshotellet



Hejsan hoppsan!
Hureeeee läget? Mitt läge är ganska najs faktiskt. Helgen började med att träffa min bro Oskar & vi kollade massa serier å hade de asnajss. Låg sedan & snackade om seriöst ALLT mellan himmel & jord vilket var aaaaaaamys. Nu vet vi typ allt om varandra ? Haha nej men de va kul. Somnade runt 4 kanske & klockan var sedan ställd på 8:00 för denna helg ska jag & min släkt hänga på Kolmården & deras hotell. Så tidigt imorse åkte vi dit & mötte resten av hela släkten, gick runt & kollade djur & hade de kul. De första vi gjorde när vi kom in var att äta,nu snackar vi björkanders haha, älskar att dom är precis som oss å är allmänt crazy.

Senare på kvällen var de middag med hela gänget för att fira morfar 80 & även mormor & morfars bröllopsdag (eller asså fira att dom var gifta så länge). Supergod middag & msssa snack & skratt. Superkul dag! Dock är jag helt slut så nu ska jag sova tills 9:00 då det är HOTELLFRUKOST!! Wihooooo. bästabästasta som finns, nä nu ska jag sova. Hejsvejs 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se