Kolmården

 
Hejsan, nu har jag äntligen laddat över bilderna från kameran & redigerat dom så här får ni lite pics från helgen. Hade somsagt en supermysigt helg och väldigt underbart heho :---D 
 
Ska snart äta lite middag & sen dra till gymmet. Sedan möjligtvis träffa Amela! Dagen idag har vart najs faktiskt, haft skolfoto, matte & visuell kommunikation. Sov lite på 20 minutersrasten med hanna & kollade gossip girl med oskar på matrasten. Slutade och träffade carro & kajsa och gick och bokade tid på nagelbaren för NAVELPIERCING :D Så nästa onsdag så kommer jag få en liten fin piercing i min navel, wihoooo! TAGGTAGGTAGGAAAA. Så taggad är jag! 
 
Jag börjar även tagga redan nu till helgen, då blir det fest!! kommer bli najs & de är nått jag behöver tror jag :D Nu ska jag ladda upp för gymmet, YAY. hejsvejs
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se