Mormor & Morfar

 
Jag har nog världens bästa mormor & morfar. Även släkt. Jag är så glad att dom finns & att dom är dom. Vi är så lika på alla sätt (vilket kanske inte är så konstigt). Vi är galna och bryr oss inte om andra männish kollar snett på oss för att vi låter extra högt eller för att vi råkade ha sönder nått för att vi just springer omkring och är allmänt konsitga. Nej men de jag ville få sagt är att jag vet inte vad jag skulle göra utan hela min släkt & min undebara mormor & morfar. BJÖRKANDER & FRISÉN, alla vet vilka vi är när vi vart på ett ställe. haha nej men jag älskar dom så otroligt mycket & jag kan inte leva utan dom. hejsvejs











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se