Nyduschad & utslagen

 
Jasåååå, jag hade ju en blogg & sköta. juste. Nej men gårdagen var awesome som vanligt när man festar med de gamla vanliga killarna,fan så kul vi har med dom. Blev lyckad kväll kan jag säga iallafall! Vaknade upp hos Hanna och chillade lite innan vi drog tillbaks till arnö där festen var igår för jag självklart hade tappat mina nycklar som ännu inte är funna... Men hängde där några timmar innan jag drog hem för att chilla, blev kebab till middag, vilket passade alldeles utmärkt. Resten av denna kväll blir de massa film, serier & gott att äta. Pussssssheeeeej, åh orkar inte ens tänka på att de är söndag imorgon, men taggtagg. Söndagar brukar alltid bli så sega, men ska försöka göra den till nått bra :D taggar sedan en skolvecka fullt med plugg, wihöööö. hejsvejs
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se