Vad använder jag för kamera?

MIN ÄLSKLING, Canon EOS 40D
 
Fick en fråga om vilket kamera jag använder, och som ni ser så använder jag Canon EOS 40D. Jag har länge trott att de är kameran som är dålig hit & dit innan jag blev lite mer kunnig inom just fotografi. Men när jag bytte kamera & hela tiden tänkte men jag vill ha ny, jag vill ha bättre kamera. Men de är verkligen 20% av bilden som är kameran, om ni fattar vad jag menar. Det är mycket som handlar om objektivet & mest av allt dig själv & din kunskap. Men innan denna hade jag canon eos 1000d vilket de inte var något fel på alls, men jag kände för att byta upp mig efter ett tag och köpte denna begangnat, ganska gammal men jag älskar den faktiskt. Finns lite saker som jag vill ha som vridbar skärm & lite småsaker men själva bilden & allt som handlar om fotografi är SKITBRA. Jag älskar min kamera & har lärt mig massa på denna, den stannar hos mig ett bra tag till! :) hejsvejs
 
bilder tagna med 40D
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se