ForLife.nu

ForLife är ett företag som gör armband för att kunna samla in pengar till cancerforskning, de har samlat ihop över 100.000:- vilket de är otroligt stolta över. Jag tycker det är ett grymt företag som jag verkligen stöttar (såsom bidrag till cancerforskning) Jag tycker ni ska in och beställa ett armband och bidra till cancerforskning. Jag tycker det räcker med att folk ska gå bort pga cancer. Håller ni inte med mig?  Ni beställer ert armband här (finns även skal till iphone osv)

Från deras hemsida:
ForLife som drivs av företaget Helpers Alliance Sweden AB är ett företag som genom sin roll som anordnare i Jobb- och utvecklingsgarantins sysselsättningsfas hjälper deltagarna att skaffa erfarenhet, meriter och referenser för framtida jobb genom ett aktivt arbete till förmån för cancerforskning. 

Så föddes idéen 
Idéen till ForLife-projektet föddes då ett flertal närstående personer till oss, inom loppet av ett år, drabbades av olika typer av cancer. Vi bestämde oss då för att själva försöka vara med och göra skillnad inom utvecklingen av cancerforskning och detta är något som vi verkligen brinner för. 

Var med och gör skillnad du också!

 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se