LATELY

Tagit massa te & matbilder till (fitnessbyerica instagram) 
 
Vart sjuk så mycket så har haft ÖVERMYCKEt tid till att göra saker, så sminkade min fina ;)

Tagit för mycket selfies... herregud
 
Firat 3 månader med världens bästa
 
hypat upp mig för jävla mycket för tatueringar, har redan 2 stycken planerade!
 
efter 3 månader kan jag fortfarande inte släppa min älskling för 1 dag<3
 
Gjorde en liten samma som förut just för hanna också gjorde de så sry. för de va kul.


Hanna Östh    •  

haha du gjorde det först sen härmade jag dig så du var först av alla<333
DU ÄR GRUNDAREN *emoijen med hjärtögon*

Svar: hahahah
ebjorkander.blogg.se










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se