Tiden går....


Spenderade tid med Hanna och hon hade fått nytt läppstift så jag blev drabbad, sprang varje morgon, firade världens bästa lillebror som fyllde 8år, vaknar upp till detta varje morgon<3
 
 
Klarade 80kg i marklyft, blev sponsrad av smiling cashew, blev sjuk, pontus tog snygga panorama bilder, snapade med denna skönheten & tog selfies utan smink o va depp.
 
 
Nu är jag iallafall snart frisk och är sjukt glad för det så jag kan träna igen för det är det jag lever för. Vad annars har hänt? Pontus har flyttat in hos oss! Så vi är sambos :D:D:D Inte vart i skolan på en vecka så måste plugga arslet av mig nästa vecka, ska snart på utbildning för GRIT och ska inom kort bli instruktör på nordic wellness vilket är ASKUL!!!! Nu har jag även gjort något med knät så jag vet inte... men hoppas det försvinner snart så jag kan gå på utbildningen! ;) För det är 50% träning också ;) MEN JAG ÄR TAGGAD SOM FAN!!!!


Hanna Östh    •  

FAN VAD KUL INLÄGG får jag sno idén om jag ger cred plz










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se