Get to know me tag

Men ojoj, jag har tråkigt och ni får en "get to know med tag", om ni hatar sådant jamen scrolla förbi då :D
 
Vad heter du?
Erica Elisabeth Björkander

Smeknamn?
Erica eller erci i think

Födelsedag?
12 juni
 
Stjärntecken?
Tvilling

Yrke?
Instruktör för tillfället, annars pluggar jag :-----)


Hårfärg?
Råttfärgat är väl min riktiga hårfärg, men annars har jag väl haft de mesta färgerna förutom mangafärger (rosa,blått, gult, grönt och vafan det nu är)

Ögonfärg?
Brun, grön typ?

Piercing?
Navelpiercing och öronen

Tatueringar?
ÄNTLIGEN får jag skriva att jag har det, vid höften med texten "family"
 
 

Höger/vänster hänt?
Högerhönt

Bästavän?
Hanna<3 (å pontus men de är nästan självklart)

Favoritfilm?
now you see me

Favoritserie?
how i met your mother & friends HELT klart
 

Favoritlåt?
Ingen favorit, har ganska blandad stil så det varierar tills jag tröttnar.

Favoritfärg?
Haha ingen aning? Vitt är ju ganska fint

Favoritrestaurang?
Fresta i nkping eller typ Rhodos, har inte vart på så många andra?!

Favoritaffär?
Eh, nämen typ vet inte. Jag gillar många.

Favoritbok?
Va är ens läsa? bror...

Favorit tidning?
Återigen, va är ens läsa? haha om det är bilder och handlar om träning förstår jag men annars nej.

Favorit skor?
Converse och Vans typ.
 
Favorit plats?
Stockholm helt klart.

Vart befinner du dig om 10 år?
Hoppas jag har en grymt jobb som fotograf eller PT, flyttat hemfrån kanske till och med till stockholm eller utomlands??? Annars typ lever livet utan baaaaaaaaaaaaarn
 
Stationär eller bärbar dator?
Bärbar, som bloggare vill jag ha min dator med mig överallt.
 
Känsla just nu?
Trött, sliten och vill träna

Idol?
Justin Bieber helt klart.
 
Vad tänker u på just nu?
Vad jag ska äta på min "äta vad jag vill dag", funderar mest på frukosten. Det kommer blir gott må jag säga.
 
 Vad kollar du på?
New Girl

Vad har du på dig?
Mjukar, Tjocktröja. Största luffaren.

Vart vill du bo när du blir stor?
Stockholm, Utomlands för något år/månader eller så.

Hund eller Katt?
KATT!?!?!??!?!?!
 
 Coca Cola eller Pepsi?
Pepsi, blä för coca cola(dock är zero god)

Vad köpte du senast?
Träningshandskar, eller kanske celsius? Vet inte.

Språk?
Svenska, nästan inte engelska. Haha nej men jo kasnke lite. Några spanska ord ;)
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se