Mitt liv just nu

 
Jag klarar seriöst inte av tanken på skolan längre, jag skulle göra vad som helst för att kunna ta studenten detta år och bara dra ut i världen eller bli PT eller bara fotografera. Jag orkar inte sitta i en tråkig skolbänk och försöka förstå den franska revolutionen eller bry mig om vad grymt svåra uträkningar i matte blir. 
 
Men mitt liv är ändå ganska bra om man bortser från skolan, jag tränar före och efter skolan, jag är instruktör på Nordic Wellness, jag äter goda frukostar, festar med grymma männish (som gör att jag kan tänka på andra saker än skolgrejer), pluggar lite GRIT men även skolsaker (men inte så ofta nej), jag fotar även ganska mycket och får gratissaker. Men ja det är väl det! Önskar jag hade mer tid att utvecklas inom träningen och bli PT men de är dyrt och krävs mycket tid. 
 
Men nej nu ska vi va positiva, jag ska tatuera mig ikväll och ser fram emot det!!!
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se