Hemma!





Efter en GRYM helg i göteborg så är jag hemma i nyköping. På fredagen så stack vi och stannade i linköping för att hämta upp Ossian & sen vidare till göteborg. Vi sov hos våra kusiners kusiner & jag och ossian fick en supermysig stuga för oss själva som var riktigt fin. Sedan på lördagmorgonen så åt vi frukost tillsammans innan vi begav oss till liseberg. körde vilse några ggr , ingen biggie, då vi hade kört fel & gjort ganska många U-svängar på resan dit, haha. Men spenderade hela dagen där och stannade tills stängning. Var grymt myket folk så man nästan blev trött men sen började de regna mot kvällen så då började folk sticka hem så då sprang vi colorado & balder flera ggr. Skrek att jag älskade göteborg & livet uppe på balder och skrek bara allmänt mycket för att jag var så glad och igen älskade livet. Vi sprang typ överalllt då jag & dom andra verkade de som hade lite överskottsenergi. Nej men det var iallafall en grymt bra dag som jag seeeent kommer glömma. Vi köpte vi myyycket popcorn så de slutade med att alla kastade upp dom i luften och fångade med munnen, kastade in i andras munnar & bara allmänt kastade på varandra. De va ganska vitt där vi hade stått sen, hahah. 

Nej men sen åkte vi hem sent på kvällen och återigen körde lite fel och gjorde hundra U-svängar igeeeeen. Men kom sedan hem till där vi bodde dårå & somnade ganska fort. Vaknade brevid världens finaste & myste lite innan vi gick in och åt frukost. Efter det så packade vi ihop våra grejer och begav oss hemåt. Lämnade även Ossian i Linköping :/ Vilket var lite extra sorligt då vi inte kommer ses på ett tag :((( Men nån timme efter det så var vi i nypan och de första jag gjorde var att duscha då jag kände mig sååååå äcklig. Men nu sitter jag framför datan och kämpar för att hålla ögonen uppe för jag är så trött... 

Ska sätta på en serie eller nått och nypa mig själv så jag inte somnar då kommer jag inte kunna somna ikväll :// MEn imorgon har jag sovmorgon vilket är SÅÅÅÅ CHILL. Ska fixa så mycket som möjligt så jag kan soova länge imorgon, hejsvejs











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se