Jullov, eller något i den stilen.

Hänger inte här lika ofta så tycker ni ska följa denna blogg istället, om ni är lata soffpotatisar som inte gillar att må bra är det inget för er, just sayin'
 
HTTP://FITNESSBYERICA.DISCIPLIN.SE
 
LAJVET NUDÅÅÅÅ, det är fucking jullov vilket är hur skönt som helst. Jag börjar äntligen bli frisk!!!! Så jag äntligen kan börja träna igen och få enorma bicpes :---) Just de!!!!! Idag har jag inte gjort så mycket utan typ vart på sjukhuset med pontus :(((((((( och sedan fått lämna honom :((((( Men nu har han fått medicin så han ska snart bli bättre!! Det är fucking julafton snart och jag ska umgås med härliga släkten och bara avnjuta lovet och allting! haaaaade

 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se