TAGGA!!

 
Ikväll är det gymnasiefest på mike's vilket ska bli GRYMT kul. Jag har riktigt stora förhoppningar på denna kväll och hoppas verkligen att de blir kul! Halva nyköping kommer typ dit så de ska bli kul att träffa massa männish som man kanske inte träffat på lääänge. Hanna & carro kommer till mig senare så ska vi försöka få en bra sminkning som passar till temat ''heaven and hell'', vita tröjor och svarta jeans. Inte bästa utklädnaden men äsch! Jag är iallafall riktigt taggad!

Höstlovet hittils har ÄGIGT, hängt med underbara människor & festat och bara haft de GRYMTGRYMT bra. Har även höga förväntningar på resten av lovet då de blir en stor halloween fest imorgon med världens bästa polers +  massa mer. Jag kommer va helt slut efter detta höstlov så de blir vila lördag och söndag, va jag tror. 
 
Efter höstlovet tar jag tag i mitt liv igen, träning + rutiner. Vilket jag inte haft på länge :----) Men äsch, man lever en gång och tänkte utnyttja de. Men ändå på rätt säääättt, & ska inte låta allt gå till överstyr :P Nu ska jag snart hoppa in i duschen och förbereda lite saker tills ikväll, wohooo
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se