Details in my room

 
Här har ni lite detaljer från mitt rum, jag har nyligen gjort om å trivs så bra & tycker de är grymt snyggt faktiskt. Första gången jag har vart såhär nöjd med mitt rum, grafittiväggen som man inte ser så jätte mycket men den är jag iallafall grymt nöjd med, jag har inte gjort den men gillar den starkt. Nästa gåg jag vill göra om i mitt rum så blir det nog en ny grafitti. Måste bara fundera ut vad...? :)
Bättre bild på grafittiväggen
 


hannis    •  

jävlar vad snygga bidler!!!!!!!!!!!!! vita å frääscha
btw du borde ändra färgen på den här texten flr jag ser inte vad jag slriver ens hejdådim ragata










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se